Vlaanderen
Klasse.be

Privacy en veiligheid

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke informatie in de app? 

We hebben je persoonlijke informatie nodig om je Lerarenkaart te maken en je ervaring in de app beter te maken.

Klasse deelt nooit persoonsgegevens met derden.

Kan ik mijn Lerarenkaart enkel activeren in de app? 

Ja. Je hebt ook een internetverbinding nodig om je Lerarenkaart te activeren in de app. De activatie gebeurt via itsme® of een authenticatiecode. Hieronder kan je zien hoe je dat doet.

Heb ik mijn stamboeknummer nodig voor de activatie van de Lerarenkaart in de app? 

Neen. Je activeert je Lerarenkaart via itsme® of een authenticatiecode.

Waarom voeg ik best mijn vakken toe in de app? 

In de app kan je voordelen op maat krijgen. Om die zo goed mogelijk te personaliseren, duid je vakken aan binnen je interesseveld.

Dit hoeven niet noodzakelijk de vakken te zijn waarin je een opdracht hebt. Je kan deze voorkeuren ook steeds aanpassen via je profiel in de Lerarenkaart-app.

Vakken aanpassen in de Lerarenkaart-app

Hoe kan ik mijn account in de Lerarenkaart-app verwijderen? 

Je kan je account zelf verwijderen in de app.

  • Ga naar Profiel
  • Kies daar: Persoonlijke gegevens
  • Klik onderaan op: Account verwijderen
Verwijderen van je account in de Lerarenkaart app

Lukt dit niet? Dan je via dit formulier de vraag stellen om je account te verwijderen.